Saturday, July 2, 2011

Sabtu Minggu Pertama

Assalamualaikum wrbt.

Gambar ni aku crop dari laman web rasmi PDRM.

Semalam aku dan Gen Fen pergi stadium Tuanku Abdul Rahman, Paroi, Seremban, Negeri Sembilan.
Kami menyaksikan persembahan dari PDRM.

Sungguh ajaib melihat 27 orang polis menaiki sebuah motorsikal.
WOWWA!

Sungguh ajaib melihat anggota polis menunggang kuda secara terbalik
WOWWA!

Sungguh gerun melihat polis jatuh kuda dan diusung keluar stadium.
wowwa juga tapi huruf kecil.

Apepun, team TATU PDRM memang BEST!
Tabik dua kali kepada mereka semua.
Tahniah dan syabas.


Gambar dari handphone aku sendiri OK!
Semalam masa amik gambar kat atas ni,
ada makcik panggil anak die macam ni

"adik, sini, pakcik tu nak amik gambar.."

Pak Cik?

Ouh tidak.. aku harus mencukur janggut dah misai,
dan juga memotong rambut agar tidak disalah anggap lagi.

Oh lupa nak cakap,
aku dah potong rambut macam gambar kat bawah ni petang tadi.


Sekian
Salam alaykum.


No comments: