Wednesday, December 8, 2010

NATRAH : Aku, Dia dan Football

Gambar ini diambil dari portal rasmi Istana Budaya

Assalamualaikum wrbt.

Buat pertama kalinya, aku telah ke Istana Budaya menonton teater.
Judul teater yang aku tengok semalam (7 Dis 2010) adalah
NATRAH

Kepada yang tak ada idea langsung NATRAH ni pasal apa,
Aku habaq kat hangpa semua, 
NATRAH adalah sejenis bola sebenarnya
ia digunakan dalam pertandingan bolasepak tiga serangkai,
antara tiga pasukan
Singapurapura, Belandada, dan Malayaiaia
penontonnya adalah peminat pasukan Indonesiaiaia dan juga seorang rakyat Pakistaninana

Itu la.. 
sapa suruh malas baca..
kahkahkah

Well.. cerita NATRAH ni.. aku dapat simpulkan dengan satu ayat sahaja iaitu:

WANITA adalah PUNCA segala KONFLIK

HAHAHAHAHA!!! 
(alaa.. nak marah la tu.. nak complain la tu.. terserah.. haha lagi..)

Itu semua tak penting aku rasa, 
biarlah NATRAH dengan kisahnya, 
biarlah MANSUR dengan kehidupan barunya,
Biarlah apa jua sekalipun,

YANG PENTING

semalam aku duduk di barisan 2 paling hadapan
semalam maya karin berlakon teater 5 langkah depan aku
semalam aku dengar umie aida menjerit jerit sebelah telinga aku
semalam aku tengok sofea jane menitiskan air mata di depan aku
semalam aku kutuk remy ishak depan-depan, hahahahahahaa
semalam liyana jasmay berlakon sampai keluar air liur
semalam aku bangun tepuk tangan untuk erma fatima
dan aku rasa... yang paaaaaaaling pentinggggggggg
semalam aku tengok teater dengan si mermaid~
(sok sok comel lo ni mouse!)
-hahaha-

(^^)

Sekian, Salam Alaykum~





eh.. ade gambar lagi..
ni aku ambil dari 'hape' aku sendirik
ngee..

p/s: kalo nak beli tiket.. cari area stall.. or senang cite.. seatings bawah.. terbaik wa cakap sama lu..



8 comments:

Ai3n Ameen said...

(spechless again)

::SunnySunshine:: said...

haha.. ko cakap yo la ko maleh tulih.. haha.. nanti buat trip sr kgv g tengok teater.. serooonoookkk.. =)

Ai3n Ameen said...

speechless sbb rase ko hebat pi tgk teater . haha .

ok gak . ko la organize . huhu .

::SunnySunshine:: said...

tada hal.. ko ajak.. amcam? hehe.. tengok lat the musical.. taun depan.. seronokkkk.. =)

Fairy-Me said...

hahaha. ak tgk y first punya. same seat ngn ko. terbaik dol!

::SunnySunshine:: said...

terbaik cendol! \(´▽`)/

ringo starr said...

nonton ama mermaid ya... duh..

::SunnySunshine:: said...

den tembak kau kang.. baru duh betul..