Tuesday, November 30, 2010

Seminit lagi bersama En. Mouse : Bukit Cinta?

Antara Riau dan Malaysia (^^)
Assalamualaikum wrbt

Malam semua.. hehe..
Merepek lagi si tikus malam ni..
Kali ni aku tujukan post ni kepada semua wanita..
Adik-adikku, kakak-kakakku, makcik-makcikku, dan yang tersayang.. omak den

Harini aku nak story pasal KECANTIKAN
Aku harap korang jangan tanya kenapa.. sebab aku pun takde jawapan yang tepat..
saja aku nak kongsi perasaan aku.. aku bosan buat kesekian kalinya.. hey ho~!



KECANTIKAN
biarlah dihakimi oleh Yang Maha Mengadili
biarlah dipuji oleh Allah dari dipuji manusia
biarlah diredhai Allah dari disukai manusia
biarlah CANTIK pada pandangan ALLAH
daripada pandangan MANUSIA


note:
Kuala Lumpur indahnya lain macam malam ni
*Kau ni angau eh Mouse..?


sEKIAn
Salam Alaykum


4 comments:

Ai3n Ameen said...

(speechless)

::SunnySunshine:: said...

(change)

jalak lantang said...

bukit cinta?...cm aku tau tempat nih...ai...pe lu buat kt stu ha?...

::SunnySunshine:: said...

kau la yg bagitau nama tu kat aku.. masa kita baru2 nak bercinta dulu.. tak ingat? hahaha..

jalak ganteng: aku tengok rempit2 KL dari atas la.. baru syiok..