Monday, April 26, 2010

Liver-pool, Liver-cool, Never-fool

Assalamualaikum... rakan-rakan yang budiman.. peminat-peminat English Premier League..
hari ni saya nk cerita pasal team favourite saya..

1. Team favourite saya adalah Liverpool.

2. Moto: Never Walk Alone.

3. Manager: Lapar Beri-Teh.

4. Kapten: Seven Jerat.

5. Players:

a. Toreh,
b. Bebal,
c. Kunyit,
d. Ngok,
e. Maxis Road Request,
f. Aku Lah Ni,
g. Lucah,
h. Main-Ayun,
i. Anger,
j. Kalah-ke,
k. Ai-yo-lah,
l. Skirt-hell,
m. a-Do-sini-ha,
n. Masih-samberono,
o. Rainnya (hujannya)

6. Semalam Liverpool menang 4-0 lawan Burnley.

7. Aku belum gembira.

8. Tapi aku masih setia.

9. Semoga mereka kembali bertenaga, 2011, apakah nasibmu Anfield.

10. Amin (aku doa dalam hati..)

Time ni aku nga teman opismate aku, 2 org opismate aku, banyak keje.. diorang balik lambat.. aku boring.. komen la woi.. takkan aku sorang je bual kat sini.. kamon geng.. steady sket..

Sekian. Wasallam. Die Hard Fan. Anfield. 2010.

12 comments:

Traveler's passion said...

abg tumpang iklan ye,sape sape nk tgk bola live skrin 6 kaki besar sambil melihat gadis gadis ayu di sekitaran boleh lah dengan tak malu datang ke kafe saya, khas untuk kawan2 yang boleh tahan napsue serakah jeeee. hhehehhee-amacam,ok kan aku komen? dah le g keje leeeeee...

Anonymous said...

hakalah.. mengecewakan la komen.. itu bukan komen.. komen post aku la. tak sekolah ke..

scha_10 said...

haha..klu la post ko ni bleh tag mmber2 liverpool, dh lm aku tag dorng sumer.. ;)hrp nye nxt season dorng leh men lagi1000x baik dr dis season...fuhh~ klu x kang,ttiba aku brubah hati msk team len...muahaha :p aku setia kot..dr drjh 4 dh sokong team liberpul ni (^-*)

neway,nnti dh leh beli jersi liberpul..yea! jersi ars dh ada..oopss..kantoi lak..laling aku ah ni belikan ;)

Anonymous said...

Nk kne komen ke..akupun komen jelah..tp kne ade name x?ko tau aku yg komen x?..liverpul gudluck ye..hehe..hehe..woi woi apo den taip tah

Anonymous said...

ni atas ni mesti fen arse.. Ahhh,I Rather Walk Alone. Blues will beat you down!

Anonymous said...

Scha: aku doakan agar ko tidak disesatkan Allah s.w.t... hahaha.. jgn ar tukar team.. liverpool nk tukar jadi baik dah.. Standard Chantek.. taun depan sure bleh pnye.. Insyalah.. =)

Gen Fen: aku kenal ayat kau.. ayat org gile.. bla la asenal.. sebok je kat best 4.. tapi tak menang2.. poorah cit..

The Blues Boyot: Aku rela Chelshit jadi juara.. bau pun bau lah.. blue boy pun blue boy lah.. jgn ade warna merah kat atas sudah.. geli la kalau warna merah tu bukan liverpool..

Mr_B said...

kawe sebenarnya dok la minat dgt baca blog budak2 ni..tapi bcoz of liverpool..kawe nak bg pendapat sebatang duo...

kawe ni liverpool fans..kawe amat kecewa dgn performance di bawah PAR dalam epl season ni..kalu ye pun top 4 ok lagik..ni tidak..mmg keciwa..kawe raso rafa babitez perlu ditukar untuk ade strategi baru dan effektif..kalu dok, semua star2 lari dari liverpool..sekor2 org nak beli..tores,gerard,mascherano,etc..lagi satu, kawe raso next season mesti beli player2 berkualiti tinggi..not enuff ape yg ade skrg kat dlm team tue..pendapat kawe lo ni..

Takpela..maybe jugak takde luck season ni..tapi kawe berharop sgt la..this Friday morning..liverpool can beat the hell out of atletico and make tru the final..pastu jd champ..at least ade la something season ni..

dok gitu en. syamdol?

Anonymous said...

Terima kasih kepada Mr. B di atas komen yg serius..

1. berdasarkan perlawanan menentang burnley dengan ketiadaan toreh, kawe rase livercool buleh layak ke final.

2. season depan saya rasa hanya perlu tukar baby-test, sebab mamat tu mmg ternyata suke beli player yg 2nd class.. kecuali torres la..

3. Liverpool - Atletico = 3-1

Mr_B said...

saya setuju dan saya rase perlu..dr pengamatan saya selaku bekas jurulatih negara brunei..babytez ske beli 2nd class player dan juga ramai pemain sepanyol..pastu ske pakai pemain yg tak bagus letak first 11 seperti Lucas yang ntah pe kejadah style main die ntah..pastu sistem die tak teratur..tapi tak tau la, mungkin die punye pengalaman lain..pagi tadi kat radio pun cakap, Juventus nak beli die..

Anonymous said...

Juventus.. pedulik la.. abes ganti sape? jgn2 alex ferguson? waduh2 pak.. haru biru negeri merah kita ini dong..

Anonymous said...

shit laaa.. aku da habaq smalam.. adeih.. kalo tores ade mesti dapat target 3-1.. cibai la... gerard tak score plak... aaaarrrrrrrhhhggggg!!!!

Mr Bedal said...

bodo la...bodo laa!!