Tuesday, February 9, 2010

Jaringan Rangkaian : bukan piramid.. segi-tiga...

1.Hape bende ko merepek ni laaaa...
da MLM tu mgaku je la..
piramid tak piramid aku kesah ape..
yg penting ko buat bisnes yg same..
MLM.. baik keje MALAM dari buat MLM...

2.Tapi aku da join 3 mlm dalam bulan ni je..
hahaha..
lantak pi la..
hangpa nk sangat duit aku kan..
amik la aku sedekah kat hang..

3.Da pi cari org lain sana..
BMW mata belang hangpa tu kalo muat hantaq pi kuboq skali la..
hidup tak lama..
jgn dok pi carik duit ja..
anak bini kat rumah tu tgk2 skit..

4.Aku bukan marah kat MLM ni..
memang buleh buat duit..
bagus..
tapi jgn pelekeh aku ni yg duk keje opis..
itu rezeki aku Tuhan bagi..
hangpa ada cara hangpa aku tak penah kutuk..
jauh lagi aku mengata..

Sekian dari aku yg tibe2 hangen..

Budak baik melastik cicak,
melastik cicak di malam jumaat,
hati-hati di jalan raya,
Selamat Tahun Baru Cina.

No comments: