Monday, November 5, 2012

Kalau Nak Bagi-lah.

Assalamualaikum wrbt.

Ke hadapan sekalian rakan-rakan, keluarga, sahabat, saudara-mara, kekasih-kekasih lama dan yang mencintai wa secara dalam diam dan juga atas talian. Wa harap kita semua sihat dan sejahtera hendaknya. Amin.

Wa tau mesti ramai yang nak bagi wa hadiah sebab selama ni wa sering menjadi teman di kala susah dan juga sahabat di kala senang. Wa bukan mengharapkan apa-apa balasan. Sesungguhnya wa ikhlas. Tapi kalau nak bagi, mungkin boleh tengok beberapa item yang wa senaraikan di bawah berserta ilustrasi yang jelas agar lu orang tak tersilap beli. Itupun, kalau nak bagi-lah. Ehem.


1. Samsung Galaxy Note II



2. Burberry : Cotton Canvas Backpack


3. Nixon : The Automatic II


4. Panasonic Lumix DMC-TS4


5. Burberry : Ziparound Clutch Bag


Emmm.. itu jew.. KALAU NAK BAGI-lah.
Time aceh. (^^)

Sekian,
salam alaykum.

3 comments:

scha_10 said...

ko cari awek yg bakal jd bini ko..then brg hantaran request la seperti yg diinginkan..huahua..

*dr pengalaman aku ni..hahaha..gud luck!

mOUSEy said...

hahaha. GOOD LUCK to you syar! keep calm and lafaz sekali je. Sah! tahniah! =)

scha_10 said...

hahaha..nasihat tu patut bagi kt boy..aku angguk je tanda setuju..muahaha..thnx mousy! jgn lupa dtg nnti tau ;)