Thursday, September 8, 2011

Lalu Terfelo-felolah Beliau : Minggu Mesra Mesra Pelajar

Assalamualaikum wrbt.

Agak panjang tajuk post gua abang mouse hari ni.
Kehkehkehkehekhekeh.

Adoi ai dik, goli den ko panggil den abang.
Kang den tanak burak mo kau baru kau tau.

Tapi, mungkin gua kena biasakan.
Gua rasa.

Sebab semalam masa gua turun pakai selipar jepun corak hamster,
pengetua kolej pandang gua dari hujung ibu jari kaki sampai hujung rambut.

Gua pun macam biasa la gelabah beruk, tukar pakai kasut.
Macam orang "dewasa".
Mungkin dah sampai masa gua bertindak dan berpakaian seperti itu, "dewasa".
Gua rasa.

Hari ni gua nak tengok acara keganasan abang-abang dan kakak-kakak senior tempat gua.
Ape boleh dibanding dengan masa gua kena orientate?
atau apa boleh dibanding dengan masa gua yang orientate?

Mungkin lebih baik gua balik, tidur, gua rasa.

Sekian,
terima kasih.


No comments: