Wednesday, September 22, 2010

Tukar Nama Belog

Gambar ni bukan gua lukis. gua cilok kat internet.


Assalamualaikum wrbt.

Aku rasa aku nak tukar nama belog la.. Sekaki Payung, Sebuah Beg, Segulung Ijazah dah tak relevan memandangkan aku tak bawak payung, beg ngn ijazah aku merata-rata lagi dah.. camne korang rase?

[Tibe-tibe aku rase cam aku bual sorang plak.. ]

Kalau camtu aku terus je la tukar nama belog aku tanpa meminta pendapat korang. kehkehkeh. terasa ade kepuasan bila berbuat keputusan sendiri; bertawakal, menyerah diri kepada Allah swt.

Maka dengan ini, mulai hari ini, nama belog aku adalah seperti di atas.

Sekian. Terima Kasih. 
Salam -Alaykum.


6 comments:

Anonymous said...

boleh diterima

::SunnySunshine:: said...

terima kasih.

scha_10 said...

what is anekdot?

::SunnySunshine:: said...

http://dict.rewaz.org/search/browse/anekdot.re

kisah yang ringkas dan biasanya agak lucu tentang sesuatu kejadian peristiwa)

shazat said...

bedal ajelah incik sunny...letak iklan sikit kat blog amacam?

::SunnySunshine:: said...

tu la.. ingat nak posting iklan.. tunggu trafic naik sket lagi..

tapi leceh gak nk kene tengok connection.. takut slow plak kalo taruk iklan..

thanks 4 d advice tho! (^^)