Wednesday, February 3, 2010

Demang (Demam Pantai Timur Version)

officemate: tak sehat ke?
me: demam sket la kak..
officemate: la knape tak cakap awal-awal? dah makan obat?
me: blum kak, baru je sedar saya demam nie..
officemate: ish awak ni.. demang tak makan obat.. g beli sane nuh..
me: (demang?..) ha ye la.. kang lunch sy g beli..

Harini aku demam.
Smalam kne angin seram tepi jalan nk balik rumah sewa aku.
Aku rase la.. tercabul lak mulut aku smalam..
Nk gaduh one by one la, depan-depan..
Ini buat gua demam blakang blakang watper..
Siot..

Harini aku duk tgk pc je.
Buku susah cam haram.
Karang aku da buat ade je nk komen.
Pastu sendiri da buat baru tau mmg kene buat camtu.
Tak sabar aku nak abes training.
Masuk ni da 4 bulan aku dok melenggok kat meja mcm ulat gonggok.
Keje aku buat tak masuk statistik.
Baik aku takyah iye-iye sangat.
Buat kene gelak je.

No comments: