Sunday, May 1, 2011

Tiba-tiba Datang Bulan Mei

Assalamualaikum wrbt.



Hye and hello.
Ni aku baru balik dari Putrajaya.
Konon-konon nak pi tgk satu event ni yang macam gempak
Bila sampai takde orang pun
Event tu rupenye dah cancel
Ba**

***when you are alone and angry, you write with honesty***

Tadi tengah hari aku pi wedding kawan sekelas aku
lama dah tak jumpa 
sejak form 3 dulu
tapi still ajak aku datang
siap pos kad jemputan ke rumah
kami jumpa 5 minit je
ade la berbalas 20 patah perkataan
kebanyakannya berbunyi tahniah, tahniah dan tahniah
5 minit tu sangat berharga kan bagi seorang rakan
maaf kepada sesiapa yang aku tak dapat datang wedding
aku tak sengaja

***we achieve many great things, only to be remembered***

soalan ketiga masa aku interview dulu
"apa hobi kamu?"
aku ingat masa nak masuk kelab-kelab dan persatuan masa sekolah je kena soal camni
maka soalan simple ni jadi soalan yang sangat susah
perut aku terus kena panick attack while tunggu turn aku jawab
tapi dengan konfiden aku kata
"baca komik!"
tah pape kan..
taun ni dah dekat dua tahun aku keje..
rasa cam baru je aku lapor diri semalam

***life ask you many questions, to let you know what really is in your heart***

Sekian, salam alaykum

oh ya.. selamat hari buruh..



No comments: