Monday, October 25, 2010

Arak!

This is art-rack


Assalamualaikum wrbt.

Semalam aku mimpi minum arak, macam stail jugak. Siap aku pening-pening masa dalam mimpi tu. 
Harini aku tengok banyak pulak tafsir-tafsir mimpi kat internet antaranya;



1. Minum arak: akan terjadi suatu hal secara tiba-tiba, tetapi menyenangkan.

2. Bermimpi minum arak : Alamatnya:- Akan mendapat harta.

3. Jika mimpi minum arak. Alamat : Orang tersebut akan mendapatkan harta subuhat/harta yg masih samar halal/haramnya.

4. Alkohol: Jika anda bermimpi meminum barang alkohol sehingga (yang memabukkan) seolah-olah tidak tahu dunia lagi, bertanda anda akan mengalami badan yang sehat, pikiran waras dalam menghadapi sesuatu peristiwa kehidupan jasmani dan rohani.

5. Mungkin saudara telah diracun atau disantau so kenalah berwaspada..........hehee "jamaludin28" Sent by: alFikrah@yahoogroups.com ... << yang ni aku rase die main bantai je.. siol..

6. Mimpi melihat awan putih berarak: Alamat sukses dalam segala usaha. << yang ni takde kene mengena, saja aku boring..

Sekian, terima kasih.


KALAU ADA YANG TAU TU RAJIN-RAJIN LA BTAU... KALAU TAFSIR TU BEST POST JE... KALAU TAK BEST.. KASI SMS SUDAH... entah-entah aku bukan minum arak.. aku minum air epal.. keh keh keh..


Salam alaykum.




No comments: